NA KRATKO
1. Izpolnite spodnji obrazec za reklamacijo
2. Izpolnjen obrazec nam skupaj z nekaj slikami (na slikah razvidna težava) pošljite na info@berni.si
3. V roku enega delovnega dne vam odgovorimo na sporočilo, ali je potrebno izvesti vračilo izdelka ali uveljavljati stvarno napako in po potrebi damo dodatna navodila ali usmeritve
* OPOMBA: V primeru personaliziranih izdelkov in/ali izdelkov narejenih po meri (BERNI ležišča) pravica od odstopa nakupa NE velja. Kot tudi narekuje zakon o varstvu potrošnikov (43. člen): »... potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;«.
(Vir: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513)
OBRAZCI:
OBRAZEC ZA UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE
ODSTOP OD POGODBE
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na e-mail (info@berni.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 14-dnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu dostave naročenega blaga.
Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo (OBRAZEC ZA VRAČILO) si lahko prenesete s klikom na obrazec v 2 odstavku.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov, da se dogovorimo o najboljšem načinu rešitve reklamacije.
Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe, iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja.
VRAČILO BLAGA
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14. dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu iz 2 odstavka. V kolikor blago ni vrnjeno v roku se šteje, da je kupec preklical odstop od pogodbe.
Izdelku, ki ga želite vrniti, priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo, ki si ga lahko prenesete s klikom na obrazec v 2 odstavku. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na spodnji naslov.
Naslov podjetja za vračilo po pošti:
BERNI d.o.o., PE Kranj
Ljubljanska ceasta 24b
4000 Kranj
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.
Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.
VRAČILO KUPNINE
Če je kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Gotovinskih vračil ne izvajamo.
STVARNA NAPAKA
BERNI d.o.o. odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini Berni.si. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@berni.si. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prosimo, da kupec izpolni OBRAZEC ZA UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE, ki ga najde v 2 odstavku in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na naslov na zgornji naslov podjetja BERNI d.o.o..
BERNI d.o.o.. bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
BERNI d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Napaka je stvarna, kadar:
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Ležišča BERNI so preizkusili tudi veterinarji in ga toplo priporočajo.
Ker je koristno za razvoj in zdravje domačega ljubljenčka prav zaradi prednosti ajdovih luščin.
Čisto vsako ležišče ročno izdelamo in čisto vsako ležišče je v naših očeh posebno.
Unikatno ležišče izdelamo za vsakega kužka posebej, s tem pa zagotavljamo kakovostno in natančno izdelavo.